صالح: نیاز باشد،مجیدی فیکس می‌شود

مربی استقلال گفت: نفت آبادان را متاسفانه دست کم گرفتیم و غافلگیر شدیم ولی خدا را شکر که بچه ها به خود آمدند و 3 امتیاز خانگی را کسب کردیم.

مجید صالح در خصوص پیروزی دشوار استقلال مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. گفته بودم اگر مطمئن از کسب پیروزی مقابل نفت به میدان برویم، کار سخت می شود و دقیقا این طور شد و متاسفانه حریف را دست کم گرفتیم.

 

وی افزود: این جزو آخرین فرصت های نفت آبادان بود که هم بازی خوبی انجام دهد و هم خود را از قعر جدول بالا بکشد. آنها خیلی خوب بازی کردند و غافلگیر شدیم. ما نتوانستیم در نیمه اول به خواسته خود برسیم چرا که قصد داشتیم کار را تمام کنیم و با خیال راحت تری در نیمه دوم بازی را ادامه دهیم.

 

مربی استقلال تصریح کرد: بعد از اخراج حاتمی به ما شوک وارد شد و داشتیم همه چیز را از دست می دادیم. خدا را شکر که زمان برای جبران اشتباه داشتیم و بازیکنان در نیمه دوم به خود آمدند و باانگیزه توانستیم به پیروزی برسیم. شاید اگر نفتی ها استرس نداشتند، با یک یار بیشتر برای ما دردسر درست می کردند.

 

صالح در خصوص اخراج حاتمی گفت: به نظرم اخراج حاتمی کاملا درست بود. البته بازیکنان بزرگ هم ممکن است این حرکت را انجام دهند. مثلا کسی از زیدان آن حرکت را انتظار نداشت. حاتمی از کار خود پشیمان شده است و تا انتهای عمر خود فکر نمی کنم چنین اشتباهی را انجام دهد.

 

وی در خصوص عصبانیت قلعه نویی تاکید کرد: قلعه نویی حق دارد از دست حاتمی عصبانی شود چون ما در یک چهارم آخر لیگ هستیم و هر اشتباهی ما را عقب می اندازد به خصوص این که هم سپاهان و هم تراکتور برده بودند. اگر ما نمی توانستیم در خانه صنعت نفت را ببریم، کار سخت می شد چون با رقبای اصلی هم بازی مستقیم داریم. این حرکت حاتمی باید درسی شود برای او که آینده دار است.

 

مربی استقلال در خصوص عملکرد مجیدی و این که چه زمانی فیکس می شود؟ افزود:اجازه دهید تصمیم در مورد مجیدی را کادر فنی بگیرد و اگر نیاز باشد به طور کامل از او استفاده می کنیم. ما به همه بازیکنان نیاز داریم و امیدوارم مجیدی بازهم بیشتر به تیم کمک کند. جا دارد از صادقی و اکبرپور هم تشکر کنم که از وقتی به بازی آمدند، خیلی خوب تلاش کردند و موثر بودند.

 

صالح با اشاره به بازی استقلال مقابل الریان قطر گفت: بازی سختی داریم ولی آنالیزی از آنها شروع کردیم که روزهای آینده بیشتر کامل می شود. بازیکنان خارجی خیلی دارند و حتی 2 بازیکن تبعه در تیمشان است. ما می رویم که شروع خیلی خوبی در لیگ آسیا داشته باشیم چون شروع خوب در آسیا خیلی مهم است.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.